Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Segítség

Személyesen is át tudom venni a terméket?

Sajnos nálunk személyes átvételre nincs lehetőséged, a terméket futárszolgálattal szállítjuk ki, ami raktáron lévő termék esetén 1-2 munkanap alatt megtörténik.

Kell fizetnem a szállításért?

Amennyiben a csomag értéke meghaladja a 35.000 Forintot akkor a szállítás INGYENES. Részleteket a Szállítás és fizetés menüpontban találsz.

Mit tegyek ha a bankkártyás fizetés sikertelen?

Ha a bankkártyás fizetés nem sikerült, attól függetlenül a rendelés leadása még sikeresen megtörtént. Ebben az esetben a rendelés Fizetésre vár státuszba kerül. Ilyenkor banki átutalással kell a rendelést teljesíteni, amiről részleteket a Szállítás és fizetés menüpontban találsz.

Mit tegyek, ha a termék meghibásodott?

Ha a termék a jótállási idő alatt meghibásodott, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében keresd meg a hozzád legközelebb eső szakszervízt. Ezek elérhetőségét a garancia menüpontban találhatod.

Mikor jutok hozzá a termékhez, ha nincs raktáron?

Ha a termék nincs raktáron, akkor meg kell rendelnünk a nagykereskedésből. A beszerzési idő általában 7 munkanapon belül megtörténik, utána 1-2 munkanap alatt elküldjük a megadott szállítási címre. Előfordulhat, hogy a termék nem szerezhető be, esetleg kifutott a termék, ilyenkor minden esetben tájékoztatást küldünk!

Nem találtam meg a számlát a csomagban. Hogyan juthatok hozzá?

Elektronikus számlát állítunk ki, ezért a csomagban nem található papír alapú számla, ezzel is próbálunk környezettudatosak lenni. Az elektronikus számla a teljesítve állapot esetén kerül kiküldésre a rendeléskor leadott email címre. Előfordulhat, hogy a kézbesítés és a teljesítve állapotra állítás között eltelhet néhány óra.